Snurriga helgsysselsättningar



Helgen har varit väldigt..intensiv. Fredagen blev som planerad shopping i massa timmar.. köpte lite smått och gott, stress stress sen filmkväll. Lördagen började på Ikea(vilket har resultrat till att köket nu är helt omgjort :D) med mamma + massa andra ställen. Bussen till östertälje och sedan blev det inflyttningsfest i södertälje. Snurrig kväll, men en lyckad lördag :) Natten i östertälje + stort sätt halva dagen. Nu blir det nog lite plugg och snart är det väl bäst att jag tar igen missad sömn :P  


Kommentarer
Postat av: Fredde

Såg dig nån natt här i helgen.. fan va söt du är :D

2009-09-28 @ 13:50:13
Postat av: Johanna

haha, måste varit i lördas då ;P vart såg du mig?

2009-09-28 @ 22:03:29
URL: http://hernebjork.blogg.se/
Postat av: Emma - granne

Hej Johanna! Hundra år sedan man såg dig. Hur mår du? Hur lever livet? // Emma, din gamla granne

2009-09-29 @ 11:47:11
Postat av: Johanna

Nejmen emma! Jodå, livet rullar på och jag mår bara bra :) hur är allt själv? Väldigt länge sen man hörde från dig ja ..

2009-09-29 @ 21:49:07
URL: http://hernebjork.blogg.se/
Postat av: EmmaEmmaEmma

Vad skönt att höra! Jo, jag bor i Uppsala nu. Tog ju studenten i våras, nu jobbar jag som fan. Jag och en kompis har stora planer på att åka till Australien någon gång nästa år. Vilken skola går du på? Jobbar du? Planer för framtiden?

2009-09-30 @ 13:49:44
Postat av: Lisa

kikar in , allt bra idag ?

2009-09-30 @ 14:11:08
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0