Tisdag

Började kl halv 11, slutade tio i 2.. skönt schema eller vad? Liknande imorn också!
Drog därefter till stan med tjejerna och utförde lite ärenden (bl.a. pälsmössejakt ;)), åt onyttigheter och allt därtill. Har också varit ute och sprugit ikväll som jag lovade migsjälv att göra, så duktig man kan vara. kan inte fatta vart min självmotivation kommer ifrån, förmodligen är den extremt omedveten. 

If a bird can sing with a broken wing
You'll learn to bend when the wind blows
The leaves may fall, but the trees stay tall
This is just a bump in the road


Underbar låt från Erik Hassle!

Fattar inte att jag numera har blivit som en pensionär. Känner mig som en om kvällarna iaf. När klockan börjar passera halv 10, börjar jag längta till sängen. När klockan inte ringer vid 6, för att man faktiskt har sovmorgon, vaknar man av sig själv.. hmm, inte direkt det normala jaget. Eller kanske kallas "ett extremt fall av kvällströtthet"? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0